mandag 17. juni 2013

God sommer!

Nå tar jeg blogge-sommerferie! Planen er å komme med ny blogg på WP til høsten. Våren har vært fryktelig hektisk og bloggingen har derfor blitt nedprioritert. Men jeg er tilsvarende aktiv på Instagram, så følg med gjerne der på frkbenedikte. På grunn av mye spam har jeg lukket profil, men send meg gjerne en forespørsel! :)

Min interesse for tradisjonkost er økende, og jeg sluker til meg alt jeg kan finne om emnet. Jeg føler at jeg har funnet "nøkkelen".

God sommer alle sammen!

Noen instagrambilder (de fleste tatt med en lite fungerende iPhone...)
Kokosvann etter trening

Nye frokostvaner

Hjemmelaget kraft gir kraft!

Laging av myse. I bakgrunnen melkekefir og vannkefir på gang.


Fenalår av villsau


Upasteuriserte oster fra KäseRebellen


Epleringer i kokosrøre


Milkshake av uspasteurisert melk og råkakao


Melkesyregjæring av grønnsaker 


Ny ladning upasteurisert melk. LYKKE!

Rå karamellsjokkis :)

7 kommentarer:

  1. Wææ, store oster!!! Jeg får vann i munn jeg :D De er nok utrolig gode!
    God sommer til deg også, håper du får nytt de fine månedene med en skjønne familien din. Er så gøy å følge deg på IG.
    Og så gleder jeg meg til ny blogg fra deg til høsten :) Stor klem

    SvarSlett
  2. Mange Nam-Nam bilder der!! Riktig god sommer til deg :))

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! Ble veldig nysgjerrig på de epleringene i kokosrøre..? Gleder meg til ny blogg, og håper å få følge deg på IG i sommer :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Oppskriften har jeg stjelt herfra: http://www.foodrenegade.com/grainfree-apple-pancake-rings/

      Hun har skrevet denne fine boken: http://www.amazon.com/gp/product/1936608650/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=1936608650&linkCode=as2&tag=foodrene-20

      God Sommer! :D

      Slett
  4. God sommer! Så mye gode saker <3 akk. Gleder meg til ny blogg! Sees på insta i mellomtiden tenker jeg :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...