fredag 13. januar 2012

Dying for a cookie?



6 kommentarer:

  1. Uff...Jeg vil helst ikke bidra til at dyr dør nei. Det er bare ikke alltid så lett å tenke på å lese på emballasjen om det inneholder ting som ikke er bra for miljøet. Men som en hovedregel lager jeg alt fra bunnen av selv, så vet jeg hva maten jeg spiser er laget av. Bra for helsen også.

    SvarSlett
  2. PS! Og så spiser jeg ikke kjøtt heller, det er vel også et bidrag for dyrenes velferd?? =)

    SvarSlett
  3. Å lage mat fra bunnen er en god regel, men ikke alle har tid eller lyst til dette, og da er det synd at de store produsentene av hutigmat ikke tar ansvar... Å være vegetarianer er bra for både kropp og klode! :-) Ha en finfin fredag!

    SvarSlett
  4. fysj...kan jeg stjele bildet å legge på bloggen min?

    SvarSlett
  5. Hei navnesøster! ja det kan du! :) Ha en fin fredag og takk for mange fine inspirerende oppskrifter!

    SvarSlett
  6. Uff. Et bilde som taler for seg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...